banner_di_pagina

nutizie

Aghjurnamentu di u Standard di Prutettore di Sovratensione UL 1449: Novi Requisiti di Test per Applicazioni in Ambienti Umidi

Amparate di più nantu à l'aghjurnamentu di a norma UL 1449 Surge Protective Devices (SPD), chì aghjusta esigenze di prova per i prudutti in ambienti umidi, utilizendu principalmente prove di temperatura è umidità custanti. Amparate ciò chì hè un protettore di sovratensione è ciò chì hè un ambiente umitu.

I prutettori di sovratensione (Surge Protective Devices, SPD) sò sempre stati cunsiderati cum'è a prutezzione più impurtante per l'apparecchiature elettroniche. Puderanu impedisce l'accumulazione di putenza è e fluttuazioni di putenza, in modu chì l'apparecchiatura prutetta ùn sia micca dannighjata da scosse di putenza improvvise. Un prutettore di sovratensione pò esse un dispositivu cumpletu cuncipitu indipindentamente, o pò esse cuncipitu cum'è un cumpunente è installatu in l'apparecchiatura elettrica di u sistema di putenza.

Aghjurnamentu di u Standard UL-1449-Surge-Protect

Cum'è mintuvatu sopra, i prutettori di sovratensione sò aduprati in modi diversi, ma sò sempre estremamente critichi quandu si tratta di funzioni di sicurezza. A norma UL 1449 hè un requisitu standard chì i praticanti d'oghje cunnoscenu quandu dumandanu l'accessu à u mercatu.

Cù a crescente cumplessità di l'apparecchi elettronichi è a so applicazione in sempre più industrie, cum'è i lampioni stradali LED, e ferrovie, u 5G, u fotovoltaicu è l'elettronica automobilistica, l'usu è u sviluppu di i protettori di sovratensione sò in rapida crescita, è i standard di l'industria sò naturalmente ancu necessarii per stà à u passu cù i tempi è per stà aggiornati.

Definizione di l'ambiente umitu

Ch'ella sia a NFPA 70 di l'Associazione Naziunale di Prutezzione contr'à l'Incendii (NFPA) o u Codice Elettricu Naziunale® (NEC), u "locu umitu" hè statu definitu chjaramente cusì:

Lochi prutetti da l'intemperie è micca sottumessi à saturazione cù acqua o altri liquidi, ma sottumessi à gradi moderati di umidità.

Specificamente, tende, portici aperti è cantine o magazzini frigoriferi, ecc., sò lochi chì sò "sottumessi à umidità moderata" in u codice.

Quandu un prutettore di sovratensione (cum'è un varistore) hè stallatu in un pruduttu finale, hè più prubabile chì u pruduttu finale sia stallatu o utilizatu in un ambiente cù umidità variabile, è si deve cunsiderà chì in un ambiente cusì umitu, u prutettore di sovratensione pò risponde à i standard di sicurezza in l'ambiente generale.

Requisiti di Valutazione di e Prestazioni di u Produttu in Ambienti Umidi

Parechje norme richiedenu espressamente chì i prudutti devenu passà una seria di testi di affidabilità per verificà e prestazioni durante u ciclu di vita di u produttu, cum'è l'alta temperatura è l'alta umidità, u shock termicu, e vibrazioni è l'articuli di prova di caduta. Per i testi chì implicanu ambienti umidi simulati, i testi di temperatura è umidità custanti seranu aduprati cum'è a valutazione principale, in particulare 85 °C di temperatura / 85% di umidità (comunemente cunnisciutu cum'è "doppiu test 85") è 40 °C di temperatura / 93% di umidità A cumminazione di sti dui insemi di parametri.

A prova di temperatura è umidità custanti hà per scopu di accelerà a vita di u pruduttu per mezu di metudi sperimentali. Pò valutà bè a capacità anti-invecchiamento di u pruduttu, cumprese a cunsiderazione se u pruduttu hà e caratteristiche di longa vita è bassa perdita in un ambiente particulare.

Avemu realizatu un'inchiesta cù quistionariu annantu à l'industria, è i risultati mostranu chì un numeru considerableu di pruduttori di prudutti terminali stanu impone esigenze per a valutazione di a temperatura è di l'umidità di i prutettori di sovratensione è di i cumpunenti utilizati internamente, ma a norma UL 1449 à quellu tempu ùn avia micca una currispundenza. Dunque, u pruduttore deve realizà testi supplementari da ellu stessu dopu avè ottenutu u certificatu UL 1449; è s'ellu hè necessariu un rapportu di certificazione di terze parti, a fattibilità di u prucessu operativu sopra citatu serà ridutta. Inoltre, quandu u pruduttu terminale dumanda a certificazione UL, si scontra ancu cù a situazione chì u rapportu di certificazione di i cumpunenti sensibili à a pressione utilizati internamente ùn hè micca inclusu in a prova di applicazione in ambiente umitu, è hè necessaria una valutazione supplementaria.

Capimu i bisogni di i clienti è simu determinati à aiutà i clienti à risolve i punti di difficultà incontrati in l'operazione reale. UL hà lanciatu u pianu di aghjurnamentu di u standard 1449.

Requisiti di prova currispondenti aghjunti à u standard

A norma UL 1449 hà recentemente aghjuntu esigenze di prova per i prudutti in lochi umidi. I pruduttori ponu sceglie d'aghjunghje sta nova prova à u casu di prova mentre dumandanu a certificazione UL.

Cum'è mintuvatu sopra, a prova di l'applicazione in ambiente umitu adotta principalmente a prova di temperatura è umidità custanti. Quì sottu hè descritta a prucedura di prova per verificà l'adeguatezza di un Varistore (MOV)/Tubu di Scarica di Gas (GDT) per l'applicazioni in ambiente umitu:

I campioni di prova saranu prima sottumessi à una prova di invecchiamento in cundizioni di alta temperatura è alta umidità per 1000 ore, è dopu a tensione di u varistore o a tensione di rottura di u tubu di scarica di gas serà paragunata per cunfirmà se i cumpunenti di prutezzione da sovratensione ponu durà per un bellu pezzu. In l'ambiente umitu, mantene sempre e so prestazioni protettive originali.


Data di publicazione: 9 di maghju di u 2023