Prefazione
À u principiu di questu annu, u Wireless Power Consortium (WPC) hà lanciatu l'ultimu standard di ricarica wireless Qi2. Qi2 hà una putenza di carica wireless finu à 15W è caratteristiche di attrazione magnetica. Sempre chì a ricarica wireless Qi2 hè aduprata, i prudutti di terze parti ponu purtà à l'utilizatori una sperienza di ricarica rapida wireless paragunabile à MagSafe di Apple, ancu senza a certificazione "MFM" di Apple.
À l'Apple Autumn Conference 2023, Apple hà ancu annunziatu ufficialmente chì tutta a serie iPhone 15 supporta a carica wireless Qi2. A versione iOS 17.2RC imbuttata da Apple sta settimana (a versione ufficiale serà imbuttata a settimana prossima) hà aghjustatu u supportu Qi2 per l'iPhone 13 è l'iPhone 14. Supportu di carica wireless. In altre parolle, attualmente 12 mudelli, cumprese l'iPhone 13, 14 è 15 serie, supportanu l'ultimu standard di ricarica wireless Qi2.
Attualmente, parechji pruduttori di fonti anu lanciatu chips di ricarica wireless Qi2 è soluzioni di moduli di carica wireless Qi2, è u travagliu di teste è certificazione cunnessi sò ancu in piena evoluzione. In u prossimu 2024, l'utilizatori vederanu un gran numaru di novi prudutti chì supportanu a ricarica wireless Qi2 esse lanciata, è aspittàvanu ancu di a liberazione di più telefoni mobili chì supportanu u standard di ricarica wireless Qi2 in u futuru.
Protokollu di carica wireless Qi2
Prima di riesaminà i telefuni mobili chì supportanu u standard di ricarica wireless Qi2, fighjemu un breve sguardu à Qi2.
L'ultimu standard di ricarica wireless Qi2 di u Wireless Power Consortium (WPC) hè un protocolu MPP ottimizzatu basatu annantu à MagSafe d'Apple. Hè cunvenutu per l'utilizatori per allineà è aduprà quandu si carica in wireless, è hà megliu cumpatibilità è efficienza di carica. In cunfrontu cù u standard Qi di a generazione precedente, Qi2 hà duie caratteristiche assai impurtanti, à dì l'attrazione magnetica è una putenza di carica più grande.
Attualmente, parechji carichi wireless sviluppati apposta per l'iPhone, ancu s'ellu anu digià proprietà magnetichi, supportanu solu a putenza di carica 7.5W di Apple; A putenza di carica 15W richiede un caricatore certificatu da MFM d'Apple, è u prezzu hè naturalmente più altu. L'ultimu caricatore wireless Qi2 diventerà una alternativa accessibile à i caricatori wireless certificati MFM.
Micca solu, cù a prumuzione è a popularità di u protocolu Qi2, ci saranu più terminali è accessori supportati. I futuri telefoni Android ponu ancu passà a certificazione Qi2, avè anelli magnetichi integrati, è aduprà u protokollu universale di ricarica rapida wireless Qi2. Di sicuru, a funzione di serratura magnetica supporta novi forme di produttu, cum'è cuffie AR / VR.
Dopu chì a nova versione di iOS 17.2 hè lanciata, u numeru di telefunini chì supportanu u standard di ricarica wireless Qi2 aumenterà da l'uriginale 4 à 12. Questa hè senza dubbitu una bona nutizia per u gran numaru d'utilizatori chì anu sempre aduprà u vechju iPhone 13. 14 serie.
Dopu avè aghjurnatu à iOS 17.2, l'utilizatori ponu aspittà per u lanciu di i prudutti di ricarica wireless Qi2. Tandu, puderanu aduprà a carica wireless chì supporta 15W, stand di carica wireless all-in-one, carica wireless di vittura è aspirazione magnetica à un prezzu più bassu. L'accessori cum'è i banche di energia miglioranu ancu l'efficienza di carica wireless in parechje scenarii.
Trà i telefoni cellulari 12 sopra citati, eccettu per a serie 15 liberata questu annu, l'unicu mudelli ufficiali in vendita sò iPhone 13, iPhone 14 è 14 Plus. Ancu s'è parechji mudelli sò stati sguassati da i canali ufficiali, l'utilizatori ponu sempre cumprà in i magazzini di terzu, o sceglie mudelli di seconda mano chì sò più costuali.
For more information, pls. contact “maria.tian@keliyuanpower.com”.
.
Tempu di post: Dec-11-2023