Quale Semu
Sichuan Keliyuan Electronics Co., Ltd hè stata stabilita in u 2003. A cumpagnia hè situata in a cità di Mianyang, a pruvincia di Sichuan, una cità di tecnulugia elettronica in Cina occidentali. Hè dedicatu à u sviluppu, a fabricazione, a vendita è u serviziu di varii suminatori di energia, sockets di cunversione intelligenti, è novi apparecchi intelligenti per a casa etc.We furnisce servizii prufessiunali ODM è OEM à i clienti.
"Keliyuan" hè cun certificazione di sistema di cumpagnia ISO9001. È i prudutti anu CE, PSE, UKCA, ETL, KC è SAA etc.
- Assemble Lines
Ciò chì Facemu
"Keliyuan" tipicamente cuncepisce, fabrica è vende alimentatori è picculi apparecchi elettrici o meccanichi, cum'è strisce di alimentazione, caricatori / adattatori, prese / interruttori, riscaldatori ceramichi, ventilatori elettrici, asciugatrici di scarpi, umidificatori è purificatori d'aria. Questi prudutti sò pensati per fà più faciule è più efficiente per e persone per cumpiendu diverse attività in casa è in l'uffizii. L'obiettivu principale di "Keliyuan" hè di furnisce i clienti cun alimentazione è apparecchi affidabili è assequibili chì simplificà e so attività di ogni ghjornu è migliurà a so qualità di vita di ogni ghjornu.
Alcune di a nostra applicazione di produttu
Perchè sceglite noi
- Avemu 15 ingegneri in u nostru centru R & D.
- U numeru tutale di novi prudutti sviluppati indipindentamente o cumuna cù i clienti: più di 120 articuli.
- Università di cuuperazione: Università Sichuan, Università Sud-Ovest di Scienza è Tecnulugia, Università Normale di Mianyang.
2.1 Materia prima
U cuntrollu di qualità di e materie prime entrate hè un prucessu impurtante per assicurà chì i cumpunenti rispondenu à i standard specificati è sò adattati per a fabricazione. I seguenti sò qualchi passi chì facemu sempre per assicurà a qualità di a materia prima in entrata:
2.1.1 Verificate i Fornitori - Hè impurtante di verificà a reputazione di u fornitore è a traccia di traccia prima di cumprà cumpunenti da elli. Scuprite e so certificazioni, i feedback di i clienti, è a so storia di furnisce cumpunenti di qualità.
2.1.2 Inspect Packaging - L'imballu di i cumpunenti deve esse inspeccionatu per ogni segnu di danni o tampering. Questu pò include imballaggi strappati o dannati, sigilli rotti, o etichette mancanti o sbagliate.
2.1.3. Verificate i numeri di parte - Verificate chì i numeri di parte nantu à l'imballu è i cumpunenti currispondenu à i numeri di parte in a specificazione di fabricazione. Questu assicura chì i cumpunenti curretti sò ricevuti.
2.1.4. Inspeczione visuale - U cumpunente pò esse inspeccionatu visualmente per qualsiasi dannu visibile, decolorazione o corrosione per assicurà chì ùn hè micca statu danatu o espunutu à l'umidità, a polvera o altri contaminanti.
2.1.5. Testing Components - I cumpunenti ponu esse pruvati cù strumenti specializati cum'è multimetri per verificà e so caratteristiche elettriche è e so prestazioni. Questu pò include teste di resistenza, capacità è valutazioni di tensione.
2.1.6. Ispezioni di documenti - Tutte l'ispezioni sò documentate, cumprese a data, l'ispettore è i risultati di l'ispezione. Questu aiuta à seguità a qualità di cumpunenti in u tempu è identificà qualsiasi prublemi cù i fornitori o cumpunenti specifichi.
2.2 Test di i prudutti finiti.
U cuntrollu di qualità di a prova di u produttu finitu implica a verificazione chì un pruduttu finitu risponde à i standard di qualità specificati è hè prontu per a distribuzione o l'usu. Eccu alcuni passi per assicurà a qualità di u pruduttu finitu:
2.2.1. Stabbilisce Norme di Qualità - I standard di specificazione devenu esse stabiliti prima di inizià a prova di u produttu finitu. Questu include a specificazione di metudi di prova, prucedure è criteri di accettazione.
2.2.2. Campionamentu - U campionamentu implica a selezzione di una mostra rappresentativa di u pruduttu finitu per a prova. A dimensione di a mostra deve esse statisticamente significativa è basatu annantu à a dimensione di u batch è u risicu.
2.2.3. Testing - Testing implica a prova di u pruduttu finitu à standard di qualità stabiliti utilizendu metudi è equipaghji adatti. Questu pò include ispezioni visuali, teste funziunali, teste di rendiment è teste di sicurezza.
2.2.4. Documentation of Results-I risultati di ogni prova deve esse arregistrata cù a data, l'ora è l'iniziali di u tester. I registri includenu qualsiasi deviazioni da i normi di qualità stabiliti, cause radiche è azioni currettive pigliate.
2.2.5. Risultati analitici-I risultati di a prova seranu analizati per determinà se u pruduttu finitu risponde à e specificazioni stabilite. Se u pruduttu finitu ùn risponde micca à i normi di qualità, deve esse rifiutatu è azzione curretta.
2.2.6. Piglià Azzione Correttiva - Ogni deviazione da i normi di qualità stabiliti deve esse investigata è l'azzione currettiva deve esse presa per prevene carenze simili in u futuru.
2.2. 7. Document Control - Tutti i risultati di a prova, l'azzioni currettive, è i cambiamenti à e specificazioni stabilite anu da esse registrati in logs appropritatu. Dopu sti passi, u pruduttu finitu pò esse testatu in modu efficace per assicurà a qualità, affidabilità è sicurità di u pruduttu prima di esse distribuitu o utilizatu.
OEM (Original Equipment Manufacturer) è ODM (Original Design Manufacturer) sò dui mudelli di cummerciale utilizati in a fabricazione. A sottu hè una panoramica generale di ogni prucessu:
3.1 Prucessu OEM:
3.1.1Specificazioni è Requisiti Gathering - I partenarii OEM furnisce specificazioni è esigenze per u pruduttu chì volenu fabricà.
3.1.2 Design è Sviluppu - "Keliyuan" cuncepisce è sviluppa u pruduttu secondu e specificazioni è esigenze di u partner OEM.
3.1.3 Test è Appruvazioni di Prototipu - "Keliyuan" pruduce un prototipu di u pruduttu per a prova è l'appruvazioni da u partner OEM.
3.1.4 Pruduzzione è Controlu di Qualità-Dopu chì u prototipu hè appruvatu, "Keliyuan" principia a produzzione è implementa misure di cuntrollu di qualità per assicurà chì u pruduttu risponde à i standard di u partner OEM.
3.1.5 Consegna è Logistica - "Keliyuan" furnisce u pruduttu finitu à u partner OEM per a distribuzione, u marketing è a vendita.
3.2 Prucessu ODM:
3.2.1. Sviluppu di cuncettu - I partenarii ODM furniscenu cuncetti o idee per i prudutti chì volenu sviluppà.
3.2.2. Disegnu è Sviluppu - "Keliyuan" cuncepisce è sviluppa u pruduttu secondu i cuncetti è e specificazioni di u partner ODM.
3.2.3. Test di prototipu è appruvazioni - "Keliyuan" pruduce un prototipu di u pruduttu per a prova è appruvazioni da u partner ODM.
3.2.4. Manufacturing and Quality Control - Dopu chì u prototipu hè appruvatu, "Keliyuan" principia a fabricazione di u pruduttu è implementa misure di cuntrollu di qualità per assicurà chì risponde à i standard di u partner ODM. 5. Packaging and Logistics - U fabricatore imballa è spedisce u pruduttu finitu à u cumpagnu ODM per distribuzione, marketing è vendita.