banner_di_pagina

Profilu di a Cumpagnia

Quale simu

Sichuan Keliyuan Electronics Co., Ltd. hè stata fundata in u 2003. A cumpagnia si trova in a cità di Mianyang, pruvincia di Sichuan, una cità di tecnulugia elettronica in a Cina occidentale. Hè dedicata à u sviluppu, a fabricazione, a vendita è l'assistenza di diversi alimentatori, prese di cunversione intelligenti è novi picculi elettrodomestici intelligenti ecc. Fornemu servizii prufessiunali ODM è OEM à i clienti.

"Keliyuan" hà a certificazione di u sistema di l'impresa ISO9001. È i prudutti anu CE, PSE, UKCA, ETL, KC è SAA ecc.

- Linee di assemblaggio

Ciò chì facemu

«Keliyuan» cuncepisce, fabrica è vende tipicamente alimentatori è picculi dispositivi elettrici o meccanichi, cum'è multiprese, caricabatterie/adattatori, prese/interruttori, riscaldatori ceramici, ventilatori elettrici, asciugascarpe, umidificatori è purificatori d'aria. Quessi prudutti sò cuncipiti per rende più faciule è più efficiente per e persone di compie diverse attività in casa è in l'uffiziu. L'ubbiettivu principale di «Keliyuan» hè di furnisce à i clienti alimentatori è apparecchi affidabili è accessibili chì simplificanu i so compiti quotidiani è migliuranu a so qualità di vita quotidiana.

fà_bg

Alcune di e nostre applicazioni di prudutti

applicazione-di-produttu2
applicazione di u pruduttu4
applicazione-di-produttu1
applicazione di u pruduttu3
applicazione di u pruduttu5

Perchè sceglie noi

1. Forte forza di R&D
  • Avemu 15 ingegneri in u nostru centru di R&D.
  • U numeru tutale di novi prudutti sviluppati indipindentamente o inseme cù i clienti: più di 120 articuli.
  • Università di cuuperazione: Università di Sichuan, Università di Scienza è Tecnulugia di u Sud-Ovest, Università Normale di Mianyang.
2. Cuntrollu di qualità strettu

2.1 Materie prime
U cuntrollu di qualità di e materie prime in entrata hè un prucessu impurtante per assicurà chì i cumpunenti rispondenu à i standard specificati è sò adatti per a fabricazione. Eccu alcuni passi chì facemu sempre per assicurà a qualità di e materie prime in entrata:
2.1.1 Verificate i Fornitori - Hè impurtante verificà a reputazione è u percorsu di un fornitore prima di cumprà cumpunenti da elli. Verificate e so certificazioni, i feedback di i clienti è a so storia di consegna di cumpunenti di qualità.
2.1.2 Ispettà l'imballu - L'imballu di i cumpunenti deve esse ispettatu per ogni segnu di danni o manomissione. Questu puderia include imballi strappati o dannighjati, sigilli rotti, o etichette mancanti o incorrette.
2.1.3. Verificate i numeri di parte - Verificate chì i numeri di parte nantu à l'imballu è i cumpunenti currispondenu à i numeri di parte in a specificazione di fabricazione. Questu assicura chì i cumpunenti curretti sò ricevuti.
2.1.4. Ispezione Visuale - U cumpunente pò esse ispezionatu visivamente per qualsiasi dannu visibile, scolorimentu o corrosione per assicurassi chì ùn sia statu dannighjatu o espostu à l'umidità, a polvere o altri contaminanti.
2.1.5. Test di i cumpunenti - I cumpunenti ponu esse testati cù strumenti spezializati cum'è multimetri per verificà e so caratteristiche elettriche è e so prestazioni. Questu pò include a prova di resistenza, capacità è tensione nominale.
2.1.6. Ispezioni di Documenti - Tutte l'ispezioni devenu esse documentate, cumprese a data, l'ispettore è i risultati di l'ispezione. Questu aiuta à seguità a qualità di i cumpunenti in u tempu è à identificà qualsiasi prublemi cù i fornitori o cumpunenti specifichi.

2.2 Test di i prudutti finiti.
U cuntrollu di qualità di e prove di u pruduttu finitu implica a verificazione chì un pruduttu finitu risponde à i standard di qualità specificati è hè prontu per a distribuzione o l'usu. Eccu alcuni passi per assicurà a qualità di u pruduttu finitu:
2.2.1. Stabilisce Norme di Qualità - E norme di specificazione devenu esse stabilite prima di l'iniziu di e prove di u pruduttu finitu. Questu include a specificazione di i metudi di prova, di e procedure è di i criteri d'accettazione.
2.2.2. Campionamentu - U campionamentu implica a selezzione di un campione rappresentativu di u pruduttu finitu per a prova. A dimensione di u campione deve esse statisticamente significativa è basata nantu à a dimensione di u lottu è u risicu.
2.2.3. Test - I test implicanu a prova di u pruduttu finitu secondu i standard di qualità stabiliti utilizendu metudi è equipaggiamenti adatti. Questu pò include ispezioni visuali, test funziunali, test di prestazioni è test di sicurezza.
2.2.4. Documentazione di i risultati - I risultati di ogni prova devenu esse registrati cù a data, l'ora è l'iniziali di u tester. I registri devenu include qualsiasi deviazione da i standard di qualità stabiliti, e cause principali è l'azzioni correttive intraprese.
2.2.5. Risultati analitici - I risultati di i testi devenu esse analizati per determinà se u pruduttu finitu risponde à e specificazioni stabilite. Se u pruduttu finitu ùn risponde micca à i standard di qualità, deve esse rifiutatu è si devenu piglià misure correttive.
2.2.6. Piglià azzioni correttive - Ogni deviazione da i standard di qualità stabiliti deve esse investigata è azzioni correttive devenu esse prese per impedisce carenze simili in u futuru.
2.2. 7. Cuntrollu di i Documenti - Tutti i risultati di e prove, l'azzioni correttive è i cambiamenti à e specificazioni stabilite devenu esse registrati in registri adatti. Seguendu sti passi, u pruduttu finitu pò esse testatu efficacemente per assicurà a qualità, l'affidabilità è a sicurezza di u pruduttu prima ch'ellu sia distribuitu o utilizatu.

3. OEM è ODM accettabili

OEM (Original Equipment Manufacturer) è ODM (Original Design Manufacturer) sò dui mudelli cummerciali utilizati in a fabricazione. Quì sottu hè una panoramica generale di ogni prucessu:

3.1 Prucessu OEM:
3.1.1 Raccolta di specifiche è requisiti - I partenarii OEM furniscenu specifiche è requisiti per u pruduttu ch'elli volenu fabricà.
3.1.2 Cuncepimentu è Sviluppu – "Keliyuan" cuncepisce è sviluppa u pruduttu secondu e specificazioni è i requisiti di u partenariu OEM.
3.1.3 Test è Approvazione di u Prototipu - "Keliyuan" produce un prototipu di u pruduttu per a prova è l'approvazione da u partenariu OEM.
3.1.4 Pruduzzione è cuntrollu di qualità - Dopu chì u prototipu hè statu appruvatu, "Keliyuan" principia a pruduzzione è implementa misure di cuntrollu di qualità per assicurà chì u pruduttu risponde à i standard di u partenariu OEM.
3.1.5 Cunsegna è Logistica - "Keliyuan" cunsegna u pruduttu finitu à u partenariu OEM per a distribuzione, u marketing è a vendita.

3.2 Prucessu ODM:
3.2.1. Sviluppu di cuncetti - I partenarii ODM furniscenu cuncetti o idee per i prudutti chì volenu sviluppà.
3.2.2. Cuncepimentu è Sviluppu - "Keliyuan" cuncepisce è sviluppa u pruduttu secondu i cuncetti è e specificazioni di u partenariu ODM.
3.2.3. Test è appruvazione di prototipi - "Keliyuan" produce un prototipu di u pruduttu per a prova è l'approvazione da u partenariu ODM.
3.2.4. Fabbricazione è cuntrollu di qualità - Dopu chì u prototipu hè statu appruvatu, "Keliyuan" principia a fabricà u pruduttu è implementa misure di cuntrollu di qualità per assicurà chì risponde à i standard di u partenariu ODM. 5. Imballaggio è logistica - U fabricatore imballeghja è spedisce u pruduttu finitu à u partenariu ODM per a distribuzione, u marketing è a vendita.