PSE
1. Cuncepimentu: U primu passu hè di cuncepisce a presa multipla secondu i requisiti è e specificazioni di u cliente, cumpresi u numeru di prese, a putenza nominale, a lunghezza di u cavu è altre caratteristiche.
2. Custruisce prototipi è valida è mudificà, finu à chì a validazione sia OK.
3. Mandate campioni à a casa di certificazione per a certificazione necessaria.
4. Materie prime: U prossimu passu hè di acquistà e materie prime è i cumpunenti richiesti, cum'è fili di rame, spine stampate, dispositivi di prutezzione da sovratensioni è alloggiamenti di plastica.
5. Tagliu è Spellatura: U filu di rame hè tandu tagliatu è spellatu à a lunghezza è u calibru desiderati. 4. Spine stampate: E spine stampate sò installate nantu à i fili secondu e specificazioni di cuncepimentu.
6. Prutezzione da sovratensioni: Un dispositivu di prutezzione da sovratensioni pò esse installatu per aumentà a sicurezza.
7. Ricontrollu di i campioni di pruduzzione di massa prima di a pruduzzione di massa formale
8. Assemblaggio: Assemblate a multipresa cunnettendu a presa à l'alloggiamentu di plastica, poi cunnettendu i fili à a presa.
9. Test di QC: A scheda di putenza hè tandu sottumessa à testi di cuntrollu di qualità per assicurà chì rispetta i standard di sicurezza elettrica, durabilità è funzionalità.
10. Imballaggio: Dopu chì a presa multipla hà passatu a prova di qualità, serà imballata cù materiali d'imballaggio adatti, inscatolata è messa in magazzinu per a consegna à i distributori o i rivenditori.
Questi passi, se fatti currettamente, daranu cum'è risultatu un pannellu elettricu di alta qualità chì hè durevule, efficiente è sicuru da aduprà.